Mittwoch, 6. Februar 2019

Zabine!

Und natürlich ...

--



--



"Raimund Linn vor 9 Monaten. Ich hatte die Ehre, beim allerletzten HvG & Alpinkatzen-Konzert dabei sein zu dürfen (Allerheiligen 1994 in Münster, Nachholkonzert wg. Verletzung). Auch jetzt, über 23 Jahre später, gibt's beim Schauen der Videos und Hören der Stücke immer noch Gänsehaut. Danke, Hubert!"

Fehlt: Danke, Zabine! Danke, Alpinkatzn!

--

Jetzt san die Toog schon kiaza woarn,
Und Blattln foilln aa von die Baam,
Und auf'm Oilmasoattl liagt scho Schnee.
A koida Wind waht von die Berg,
Die Sunn is aa scho unterganga,
Und i hätt di gern in meiner Näh.

Jetzt bist so weit, weit weg,
So weit, weit weg von mir.
Jetzt bist so weit, weit weg,
So weit, weit weg von mir.
Des tuat mir schiach. Und wia!

Du woast wiara Summerwind,
Der eini foahrt in meine Hoar.
Ois wiara woarmer Regn auf der Haut.
Ich riach' nua deine noassen Hoar,
I gschpia nua deine Händ im Gsicht,
Und wie du mir ganz tief in d'Augn schaust.

Jetzt bist so weit, weit weg ...

Jetz is boid a Monat her,
Dass ma uns no g'hoitn ham
Und in unsere Oam versunken san.
Manchmoi is mer's gestern war's,
Und manchmoi wiara Ewigkeit,
Und manchmoi haob i Angst, es woara Traam.

Jetzt bist so weit, weit weg ...

Kimm her zu mia...

--

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen